HRVATSKI

Želim prijaviti Sony PlayStation za kršenje mojih potrošačkih i građanskih prava. Naime, kupio sam igru u PS Storeu na svom PSN korisničkom računu gtamarko5 vrijednom 13000 HRK.

Igra je imala grešku s trofejima. Kroz mjesec dana sam više puta zvao Sony PlayStation korisničku podršku za Hrvatsku. Uporno su ignorirali moje upite ne nudeći rješenje. Na kraju su me uputili na Lego, koji su me uputili na developera igre Warner Bros. Iako to nije bio moj posao, učinio sam tako samo kako bih u konačnici potvrdio da su trofeji u igri u domeni Sony PS programera i da oni to trebaju popraviti. Ponovno sam se obratio korisničkoj podršci Sony Hrvatska, a oni su mi jako bezobrazno i bahato opet odbili pomoći. Konačno, nakon višednevne muke i puno poziva, obećali su javiti se s rješenjem u roku od nekoliko dana.

Umjesto očekivanog poziva, 23.8.2019. su mi trajno ukinuli PSN korisnički račun gtamarko5 bez ikakvog objašnjenja. Opet sam ih kontaktirao i zahtijevao objašnjenje jer sam u suprotnome primoran poduzeti pravne mjere. Nakon više poziva rečeno nam je kako nam je korisnički račun oduzet zbog navodnog slanja uvredljivih poruka drugim igračima.

Njihove optužbe su neosnovane te za njih nemaju dokaze. Da je to nemoguće dokazuje činjenica da te igre, preko kojih sam navodno slao uvredljive poruke, nemam instalirane, neke nisam nikada niti posjedovao. Kako dokazi zapravo ne postoje, nikada mi nisu dali uvid u te poruke niti u to koje sam igrače uvrijedio. Samo mi je rečeno da je to tako, nemam više korisnički račun gtamarko5 i to ne mogu promijeniti.

Moja supruga je nakon svega toga doživjela živčani slom i trenutno je na terapiji. Kompanija SONY očito ima pravo lagati i krasti bez da ikome odgovara za to.


ENGLISH

I would like to report Sony PlayStation for violating my consumer and civil rights. I bought a game on PS Store with my PSN user account gtamarko5, which is worth 1760 EUR.

The game had an error with the trophies. I called Sony PlayStation Support Croatia several times for a month in order to fix my problem. They ignored me and didn’t offer any solution. After a while they told
me to contact Lego and game developer Warner Bros. Although it wasn’t my job, I did so just to confirm that Sony PlayStation programmers are responsible for game trophies and they should fix it. I called Sony Support Croatia again and they refused to help me in a very rude and arrogant way. Finally, after several days of torture and many calls, they promised to call with the solution within
a few days.

They never called, but they did permanently block my PSN user account gtamarko5 on 23rd August 2019., without an explanation. I have contacted them and requested an explanation for that, otherwise I will be forced to take legal actions. After many calls we were told that our user account is permanently blocked because we have allegedly sent offensive messages to other players.

Their accusations are unfounded and they have no evidence for them. The proof that it is impossible is the fact that those games, through which I have allegedly sent offensive messages, are not installed and some of them I have never owned. Since there is no evidence, they never gave any insight into any of those messages nor the players which I have allegedly offended. It is only said that I don’t have access to user account gtamarko5 and it cannot be changed.

After all, my wife had a nervous breakdown and she is in treatment now. SONY company obviously has the right to lie and steal without being responsible for their crimes.


DEUTSCHE

Ich möchte Sony PlayStation wegen Verletzung von Verbraucher- und Bürgerrechten melden. Ich habe ein Spiel im PS Store mit meinem PSN-Benutzerkonto gtamarko5 gekauft, das 1760 EUR wert ist.

Das Spiel hatte einen Fehler mit den Trophäen. Ich habe einen Monat lang mehrmals beim Sony PlayStation Support Croatia angerufen, um mein Problem zu beheben. Sie haben mich ignoriert und mir keine Lösung angeboten. Nach einer Weile sagten sie mir, ich solle mich mit Lego und dem Spieleentwickler Warner Bros. in Verbindung setzen. Obwohl es nicht meine Aufgabe war, habe ich dies nur getan, um zu bestätigen, dass Sony PlayStation-Programmierer für Spieltrophäen
verantwortlich sind, und um das Problem zu beheben. Ich rief Sony Support Croatia erneut an und sie weigerten sich zu helfen auf sehr unhöfliche und arrogante Weise. Schließlich versprachen sie nach mehrtägigen Folteraktionen und vielen Anrufen, mich anzurufen und innerhalb weniger Tage eine Lösung anzubieten.

Sie haben nie angerufen, aber sie haben mein PSN-Benutzerkonto dauerhaft gesperrt gtamarko5, am 23. August 2019, ohne eine Erklärung. Ich habe sie kontaktiert und um eine Erklärung gebeten, sonst werde ich gezwungen, rechtliche Schritte einzuleiten. Nach vielen Anrufen wurde uns mitgeteilt, dass
unser Konto dauerhaft gesperrt ist, da wir angeblich anstößige Nachrichten an andere Spieler gesendet haben.

Ihre Anschuldigungen sind unbegründet und sie haben keine Beweise für sie. Der Beweis, dass es unmöglich ist, ist die Tatsache, dass diese Spiele, über die ich angeblich beleidigende Nachrichten gesendet habe, nicht installiert sind und einige davon ich nie besessen habe. Da es keine Beweise gibt, haben sie niemals einen Einblick in eine von dieser Botschaften oder Spieler gegeben, die ich angeblich beleidigt habe. Es wird nur gesagt, dass ich keinen Zugriff auf das Benutzerkonto gtamarko5 habe und es nicht geändert werden kann.

Nach all dem hatte meine Frau einen Nervenzusammenbruch und sie ist jetzt in Behandlung. Die Firma SONY hat offensichtlich das Recht zu lügen und zu stehlen, ohne für ihre Verbrechen verantwortlich zu sein.





For full versions in Croatian, English and German, read the previous posts.

PRILOZI / ATTACHMENTS / ANHANG

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